4 måder at etablere en digital tilstedeværelse uden at stole på Google

Hvis en dag Google-algoritmen krymper dit websted fra dit indeks, og det vil ske i midten af ​​sæsonen, vil dit firma få den højeste indtægt? Eller hvis du uforvarende overtræder Googles tillid ved at give feedback til det firma, der betaler for links (dette sker, ved du!), Og får du en straf for Google?

Ofte udfører vi vores forretning med Googles nåde.

For at blive mindre afhængige af Google, overveje at diversificere metoder til at øge trafikken på webstedet – lad os kalde dem “rigtige markedsføringsstrategier” og oprette tillid, betroede aktiver.

Her er nogle ideer til at komme i gang:

Personlig positionering

Hvis du (endnu) er skeptisk til at bruge kun en platform for social networking på grund af eksperimenter foretaget af Facebook, har du en anden måde at undgå Google. Erklære gode gamle måder at personlig branding og blande dem med nye digitale dem.

Hvorfor gør det Fordi folk sandsynligvis ikke kan huske dig, bare fordi du er det første resultat på Googles søgeresultatside! De vil huske dig for dine værdier, dit perspektiv og hvad de forbinder med dig.

Et personligt mærke er mere end et elegant ord. Hvis du udvikler en ærlig personlig brandingstrategi og gør dit bedste for at være ærlig over for dit publikum, vil folk følge dig på sociale netværk, tilføje bogmærker til dit websted og tilmelde dig blogindlæg. Du behøver ikke at stole på at blive opdaget ved hjælp af Google-søgeforespørgsler.

At folk ofte glemmer det personlige mærke er evnen til at opbygge relationer. Du skal lade folk lære dig at kende og finde ud af, hvad du har at tilbyde. For eksempel kan du starte din podcast eller blive en populær gæst i din niche, køre vlog, blive aktiv på Twitter og så videre.

Selvom du er udelukket fra søgeresultaterne, er det ligegyldigt, fordi de forhold, du har skabt med publikum, er ægte, og som sådan overstiger de grænser og straffe i den digitale sfære.

Trin for trin

digital tilstedeværelse. Hvis du vil stoppe med at stole udelukkende på Google, skal du øge dit indholdsspil. Betydeligt.

Der er mange eksempler, hvor indholdet af hjemmesiden er så utroligt, at det overvinder SEO, social networking og link strategier.

Udestående indhold behøver ikke at være blogartikler. Du kan dele billeder, skabe interessante og informative infografier til dit publikum eller løse nogle af de brændende temaer i din niche ved blot at bede dine tilhængere om at deltage i diskussionen.

Da der ikke findes nogen universel opskrift “Vi kan alle følge med, og være i stand til at eksperimentere med succes med at diversificere din online marketingstrategi. Efter et par måneder skal du gennemgå dit websites trafikkilder og se, hvad resultaterne er. Husk at forskellige ting fungerer for forskellige virksomheder – hvis noget virker godt for mit publikum, betyder det ikke nødvendigvis, at det vil fungere for dig. Og omvendt. Så vær ikke bange for at prøve det.

Hvis du vil oprette et navn for dig selv i din niche, skal du gå ind i samtalen som en specialist, der er villig til at udveksle ærlige meninger og belyse de emner, der er under overvejelse. Hvis du vil prædike samtalerne i din niche, skal du sørge for at angive et unikt synspunkt om emnet, der er inkluderet i meddelelsen. Åh, og fortæl dit publikum, hvorfor du føler, at du har ret til at tilbyde rådgivning.

Starter samtaler i din niche

Efterlade kommentarer om andre blogindlæg, videoer, fora og meddelelser på sociale netværk er også levedygtige måder at overgå til Googles uafhængighed. Selvfølgelig, “tak”, “Jeg er enig med dig”, “Rock on”, “Good post”, “Fortsæt med at gøre hvad du gør”, “Jeg spillede det samme emne på min blog” og andre kommentarer, der kommer ind. simpelthen ud af spørgsmålet.

Brug af apps, chatrum og kreative sociale meddelelser til at tiltrække Millennials

Mine damer og herrer, lad mig introducere dig (hvis du endnu ikke er behørigt fundet), vil de fleste kontakte dig på internettet – Millennials!

Millennials er store brugere af internettet, og de nægter en digital tilstedeværelse med teknologi. En god måde at stoppe med at stole på Google er at bruge nogle avancerede webteknologier og være opmærksom på statistikker. Ifølge Statista.com ser 92% af årtusinderne på digitale videoer, 74% sammenligner priserne online, 54% bruger shopping apps, fordi de er nemmere at bruge og 50% refererer til sociale netværk platforme, når skal finde oplysninger.

Millennials vil snart lave en stor del af demografiske slægtninge. Så damer og herrer, tag det ud af årtusindet – det er dit publikum. Hvis du vil stoppe med at stole udelukkende på en marketingkanal, skal du forsøge at give